Kizlar benim gibi olan varmı dün gece belimden kasiklarima inen agrilarim vardı bugunde kontrol için gitcektim nstye girdim düzensiz sancılarım çıktı serum verdiler tekrar nstye bağladılar sancilar tekrar çıktı doktor açıklığa baktı hiç birşey söylemedi 5 gün sonra tekrar gel dedi sizce doğum yakın mı benim gibi olan varmı çarşambaya kadar oğlumu kucağıma alirmiyim