Aslannnn canımm ben Yasemin kullandım kistime de çok iyi geldi bıraktım üç ay sonra bebek denedim ilk denemede oldu çok şükür, Doğum kontrol hapları kadın sağlığı için çok iyi yumurtalarını dinlendiriyo rahim kanseri önlüyo adet sancı azaltıyo. Senşn böyle bi problemin varsa ve doktorun kullan dediyse kullan❤