Dnacar83 aksef antibiyotik bende kullandim onun haricinde baska bi antibiyotik daha kullandim. Fitilde kullandim toz sase de ictim😁 korunuyoruz da. Surekli temiz tutmaya calisiyorum ic camasiri olsun sirkeli su olsun😁. Insallah bebeklerimize zarari olmaz. Gecen gun saglik ocaginda baktirdim lokosit 4 5 cikti. Biraz var dedi olmasi gereken en fazla 3 4 dedi. Dusurmusum cok sukur biraz da olsa. Ondan onceki 15 16 mi neydi😬 ama sanirim doguma kadar olacak bu enfeksiyon. Bende oncesinde de hep vardi😥