Zeynoana bende suni sancıyla doğum yapanlardanım. Normal sancım gelmedi 3 cm ile sancı vermeye başladılar. Tabi ki sancın oluyor ama normal sancım gelseydi daha mı az acısı olurdu bence olmazdı:) sonuçta çocuk doğuruyoruz, hiç merak etmeyin, öyle göz korkutulan bişi değil suni sancı. Gerçek sancıyı çekmedim ama bir farkı olacağını sanmıyorum ayrıca Allah ım öyle bir güç veriyor ki her tülü dayanıyorsunuz. Kafa ne kadar rahat olursa doğum da o kadar kolay olur.