Zeynep_S Merhaba kızlar 🤗 birkaç gündür göbek deliğimin çevresinde çok ağrı oluyor oturup kalkarken ve merdiven çıkarken ekstra ağrı artıyor. Başına gelen sebebini bilen var mı ?
Narin9 Zeynep_S karnımız büyüdüğü için norml canım bende de oluyodu ama o derece şiddetli değildi yürürken genelde sertleşiyo karnım doktoruna söyle yine de 😊
Neslicavusoglu Zeynep_S benimde ayakta fazla durunca göbeğimin sağ tarafına öyle ağrı vuruyodu. Doktoruma geçen hafta sordum. Artık karın büyümeye gerilmeye başladı çok normal demişti. İçin rahat olsun ☺️
Zeynep_S Narin9 anladım canım. Benimki böyle hani uzun zaman sonra spor yaparsın karın kasların yanar ya böyle o şekil bir ağrı oluyor korkmaya başladım artık
Narin9 Zeynep_S Allah Allah o şekilde hiç ağrım olmadı canım. Korkma bişy yoktur inşallah en kısa zamanda doktoruna git söyle
Zeynep_S Npyn09 hiç sormuş muydun canım doktora neden oluyor ağrı diye ? Bir de ne zaman geçti bu ağrı
Zeynep_S NeseMf hafif kaşıntı var zaten ama öyle tam çatlaktan dolayı olacak bir ağrı gibi değil canım ya sanki 🤷♀️
Zeynep_S Narin9 inşallah canım randevuma daha var doktoruma ulaşmakta zor oluyo biraz o yüzden burada sorayım dedim tecrübeli annelere ve adaylarına ☺️
Npyn09 Zeynep_S 32. Haftada geçmişti heralde 3 hafta fln çektim doktor açılıyo karnın alışık değil ağrı yapar demisti
Neslicavusoglu Zeynep_S evet hepimiz aynı 😅 vücut ilk kez böyle şok yaşadığı için her ağrıyı daha fazla hissedip dha fazla dinliyoruz kendimizi.