plakayerli Haftaya girdim İki gündür akşamları belime bıçak saplanıyor sanki. Dün hatta yürümekte bile zorlandım sağ bacağımı sürüyerek yürüdüm. Uyuyup uyanınca geçmişti bu akşam yine aynı şey oluyor. Sizce bunun gebelikle bir ilgisi var mıdır¿ Birisi kendisinde düşük başlangıcı olarak bel ağrısı olduğunu söylemişti, hiç duydunuz mu¿
Seydaaltun Gebelikten dolayı oluyor magnezyum kullanmaya başlayabilirsiniz doktorunuz tavsiyesiyle 🙏🏻