Kan uyuşmazlığı iğnesini tam 28. Haftada mı vurulmamız gerekiyor . Benim ultrasonda bebek bir hafta önden gidiyor. Ona göre hesaplayınca benim 27. Haftamdayken mi iğne vurulmam gerekiyo, yoksa son adet tarihimi baz alıp 28. Haftamda gitsem ultrosonda 29. Haftalık bile çıksam iğne vurulabilir miyim? Bir yerde 28. Ve 32. Hafta arası vurulabilir yazıyı. Gerçi doktor söyler ama aklıma takıldı sormak istedim.
Bir konu daha var, tetenoz aşısının ilk dozunu 22. Haftamda vuruldum ikinci doz için bir ay sonra gel dedi. Şuan şehir dışı yapmam gerekiyor, ikinci dozu biraz gecikse, ilk dozundan itibaren 2 ay falan geçse sıkıntı olur mu