Sbnm06 benim kendi doktorum once anlatti, yasimdan ve risksiz gordugu icin fetal dna,3’lu test gibi seylere ihtiyacim oldugunu dusunmedigini,onlara gereksiz para vermememi soyledi. Eger ikilide risk cikarsa bunlari dusunuruz ama sorun olmaz diye dusunuyorum dedi. muayenesini yaparken almasi gereken her olcumu tek tek yapti, bi sorun yok dedi olcumlerde, kan icin de klinigindeki hemsire kan aldi, onu laboratuara gondermek icin 100₺ odeme yaptik ekstradan. Sonuc geldiginde bana sorun gorulmedi diye bildirim geldi, benimki bu kadardi.