HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Soğuk Kış Günlerinin Vazgeçilmezi Mandalina! Hamilelik Döneminde Mandalina Tüketimi” başlıklı yazımız yayında! 🧚♀️ Hamilelere Mandalinanın Faydaları Mandalina Hakkında Dikkat Etmeniz Gerekenler İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2020/11/20/soguk-kis-gunlerinin-vazgecilmezi-mandalina-hamilelik-doneminde-mandalina-tuketimi/ Annelerimiz hamilelik döneminde ne sıklıkla ve ne ölçüde mandalina tüketiyor? 😍
Ceydaguzelerr HappyMom ben çok tüketiyorum mandalina gece bile uyumadan yerim sabah kalkar yerim çok seviyorum
Angelsmom Hamilelikten dolayı mide yanmalarım çok arttı mandalina maalesef asitli olduğu için iyi gelmiyor. Çok sevmeme rağmen yiyemiyorum 😕😕
mucizemhu Angelsmom Benimde aynı galiba ekşi olunca yerken hoşuma gitmiyor ama yinde varsa yiyiyorum şuanda 1 post evde ama Ama tatlı olunca başka 🤗😊
Ftmklbk Angelsmom ah yaa bende öyle. Kokusu geliyor burnuma. Ama ne zaman yesem coo kötü oluyorum boğazımda bile yanma hissediyorum asitinden
Krnlyzc Ben de çok seviyorum ama çok da fazla yemeyin kızlar bebeğin suyunu çok artırıyormuş benim bebeğin suyu sınırda doktorum yasakladı hasretim şuan mandalina portakala 😬😂
Elifmom1 İlk ciktiginda yeşil kabuklu olanlari seviyorum hafif eksimsi oluyor🤤 çok yedim onlardan ama şimdi tatlilar çıktı portakala geçtim bende 😁🌼
Freedom01 HappyMom mandalinayi cok severim. Cokta yiyordum. Ama malesef kawinti yaratdi hamilelik doneminde. Bazen kendimi tutamiyor bir kac dilim yiyorummmm☹️☹️☹️
Canan_suatefe08 Bende çok severim mandilinayi ama küçük olacak kokulu kokulu ohh miss bide ekşi oldu mu daha ne olsun 🤗🤗❤