Busrakopuz ben 20+0 da sağlık olcağına gitmiştim. Aşı İçin ama grip olunca vurmadı aşıyı. O zaman sordum 3 gündür baş ağrım geçmiyor dayanamıyorum artık diye. Parol yazdı ama 2-3 günde bi tane al daha fazla değil dedi. 6 ay sonra 1 tane parol içtim. Sizde çok almayın Ağrı devam ederse 2-3 günde 1 tane.