Arkadaşlar pap a değerim düşük çıkmış 0,22 normalde 0,4 olması gerekirmiş en az trisomy21 riski...1 ay sonra 4lü tarama yaparız eğer kötü çıkarsa koldan kan alıp genetik testine göndeririz Dedi çok moralim bozuldu varmı benim durumumda olan bu pap a düşüklüğü nedir anlamadım bile ne gibi bir anormallik ve ense kalınlığı fazla çıkmamıştı 1,6 ydı