kadriye-dogukan2316 Zuzua inşallah cikicak canım dört gözle bekliyorum bir görseydim keşke şu korona mahvetti daha göremedim yüzünü bile
Nehirmr kadriye-dogukan2316 benimde nst de sancım çıktı çarşamba günü bu günde sol kasığıma ani bir sancı girdi şuan geçti , çok kararsızım hastaneye gidip gitmemekte bebek hareketlerinde bir sıkıntı yok bilemedim neyapacağımı
kadriye-dogukan2316 Nehirmr takip et güzelim sancilarini 10 dk bir kasılma ve bebek hareketlerini sırt üstu yatıp ona göre git ben bir gün öncesi aşırı mide bulantisi yaşadım herkeste belki farklı ama dikkate almak gerek q