Kızlar 5 kasımda keseyi gördük çok küçük olsa da sonra hoca 20 kasımda kalp atışı için gel dedi tabi ben iki hafta beklemedin arada bi lekelenmem olduğu için geçen hafta gittim yolk kesesi gözüktü haftaya kalp atışı için gel dedi ve bir hafta geçtikten sonra bugün gittim kalp atışını duyamadık çok üzüldüm o kadar kendimi hazırlamıştım ki duymaya ama duyamadık bebek oluşmuş 2.99 mm boyutunda ve kese de 16.5 boyutunda işte haftaya gene gel duymamız gerekiyor eğer duymazsak sağlıksız bir gebelik demektir dedi buarada ultrasona göre 6+6 ama adet tarihime göre 7+6 haftalığım. Kendime ne kadar kızsam da elimde olmadan kendimi çok üzdüm var mı böyle sonradan duyan arkadaşlar😔