Kızlar merhaba bugün detaylı usg ye girdim. Fl uzunluğu dedikleri bacak boyu tam sınırda çıktı 22. Haftada 3.5 cm olmalıymış en az. bizimki 3.4 çıktı. Doktor kısa diyemeyiz ama takibi yapılması lazım ilerde daha da geri kalabilir normali de geçebilir hamilelik bir süreç dedi. Ben kafama taktım ya böyle bir şey yaşayan ve doğum yapan Var mı sorun yaşadılar mı. kızlar bacak boyu 1 hafta geriden gelmesi önemli mi eşim de ben de uzunuz 171 ben 186 kocam. hadi genetik minyon olur desem o da değil. Bu konuda deneyimi olan lütfen paylaşsın. Bi de bu neyle alakalı beslenme etkiler mi ben peynir yemiyorum ondan mı oldu kendimi suçluyorum Fikir verin lütfen 😔