Ayyli Merhaba hanımlar dogumuma ortalama 1ay var daha dogumda madlen çikolata dagıtmak istiyorum şimdiden alsam bir ayda bozulurmu tadı deneyip tecrübe edenler fikir verebilirmi nasıl saklamam lazım
Merveacar97 Ayyli bozulmaz kaynım yaptırmış banada 2 yıl durur dıyo metal kutusu harıc ıcını dolaba karanlık serin ortama koyun yazıyordu dolaba koydum 1 ay oldu 1 ocak dogumum gorunuyor
Ayyli Tubii0552 ben boş madlen çikolata kutusu aldım gümüş renk içine ayıcık falan aldım çikolatalarıda sade yaptırtcam üsylerine şeritlerini isimlerini kendim yapıştırıp süslemeyi planlıyorum