Burcu_ergn meri72 fiyatları çok yüksek diye ben orayı tercih etmiyorum canım ama çok güzel bi hastane çok ilgili
ssnnmmm Araştırdığım ve hasta yorumlarından okuduğum kadarıyla kadın doğum bölümünden memnun olan yok.
ipekipek Salim sezer icin detaylı ultrasona oraya gitmiştim çok övmüşlerdi. Ama ne doktordan nede hastaneden memnun kaldım. Küçücük koridorda 10 hasta aynı anda bekliyorsunuz. İlgi deseniz asistanlar ağız ucuyla cevap veriyor.
Esrasrcnn meri72 çarşamba günü alttan muayene yapalıcak normal doğum olacak inşallah o yüzden bekliyoruz 😊