Kizlar 37+6 dayim ve bugun kontrolüm vardı çatı muayenesi basligini çok sık görüyordum ve bende hep bakiyordum. Doktorum bana sordu bu hafta yapayimmi ilerleyen zamanlardami istersin diye ben doktoruma güvendiğim icin ona bıraktım. Soyle söyleyim aci yok desem yalan olur ama oyle abartilcak bidey değil baski hissediyosunuz sadece. Umarim merak edenlerin meraki giderilir 😊😊🧚♀️