Merhaba Yeni doğum yapan bir arkadaşım aşı için sağlık ocağına gittiğinde hemşirenin önerisi ile 3 aylık doğum kontrol iğnesi vurulmuş daha sonra internetten araştırdığın da iğnenin Adetin 5.günü yapılması gerektiğini Okumuş ama henüz kanaması başlamadığı için kafası karışık . hemşire ona “şimdi emzirdiğin için Adet olmazsın zaten ama hamile kalabilirsin ” diyetek tavsiye etmiş o da tamam demiş. Doğum eylülde oldu ama henüz adet başlamamış sizce iğnenin faydası olur mu