Merhaba kızlar 31+3 haftalığız hamileliğimin en başından beri adet sancısı gibi sancı hiç yaşamadım ama az önce bianda adet sancısı gibi sancı girdi 10 sn anca sürdü ve geçti bu ağrı neden kaynaklı olabilir yalancı sancılar bu haftalar da olur mu bilgisi olan yazabilir mi rica etsem 😣