Busra1606 Kızlar midem de aşırı asitlenme var çok kötüyüm doktorum gavıscon lıkıt kullan dedi ama şurup içemiyorum rennıe çiğneme tablet kullanan var mı
Aysenurrk Kullanılıyor doktor da bana verdi hatta şurubu günde 2-3 kez kullanırsın en fazla ama tableti daha fazla kullanabilirsin demişti. Kullanıyorum