berakmz Allah büyüktür eğer normal doğum düşüyorsanız teslim olun çünkü bebeğiniz ve vücudunuz ne yapması gerektiğini biliyor bende 4.200 dedi doktor doğuramazsın ama ben bekleyeceğim dedim 3550 doğdu sezaryeni kabul etmedim eğer sezaryen yanlısı bir doktor ise bunu size karşı kullanır 😓