Esra16 valla ben hamilelikle alakası olmadığını düşünmüştüm hatta oramdaki kemiği apse zannettim görünüşte hiçbir şey olmamasına rağmen. Sonra genel cerrahi ve ortopediye gittim ancak sonuç olarak normal olduğunu söylediler simit yastık verdi ve ağrıyı geçirmesi için hamilelikte kullanılabilen jel yazdı 2-3 güne geçti