Emineufuk 6 haftalikta kalp atisini ogrendik progestan kullaniyodum doktorum 2 hafta daha kullan dedi smdi bitti yeniden alip kullansammi doktoruma sorucam da sizede bi soriyim dedim
Emineufuk Aysenursarikaya12 dusuk olmasin diye ilk gebeligim oldugu icin bunu kullandim 9.haftam biticek basindan beri kullaniyorum siz kac haftaliksiniz 😊
Aysenursarikaya12 Emineufuk bende 7+4 teyim benimde önceden bi kaybim var kalbi durmuştu 10 haftalıkken bu 2.gebeliğim doktorum progestan vermişti oksapar iğne ve coraspin de başlattı ama ben progestani kendim kullanmayı bıraktım 2 haftadır falan kullanmıyorum 😊
Emineufuk Aysenursarikaya12 insallah hayirlisiyla sagsaglim Alirsin Bebisini kucagina nedn biraktin kullanmayi peki 😊
Aysenursarikaya12 Emineufuk Amin canım inşallah sende sağlıcakla kucagina alırsın yavrunu 🥰 ben vajinal olarak kullanıyordum vajina içinde et parçası olduğu için hem koyarken zorlaniyordum hemde ilaç geri aktığında falan Çok yakıyordu çok tahriş olmuştum artık kullanamadim😊
Emineufuk Aysenursarikaya12 anladim canim Hakkmizda hayirlisi olsun insallah evlatlarimizi aliriz kucagimiza ❤