Jdiebsh Sedayusuftalha bence gayet iyi 29+4deyız biz bende 28 haftalıkken gittim 1.400 dedi önden gidiyo kılosu ama sıkıntı var falan demedı
Meryy600 Sedayusuftalha ben yeni gittim 30+2 de 1476 dedi. Bence sizinki normal doktor aksi birşey demediyse eğer
KaanErkan-mom Sedayusuftalha 30+2 haftalıkken 1860 gr dı haftasına göre önde dedi. Senin de bir hafta filan önde gibi ama sıkıntı yapmana gerek yok Şeker yoksa
Kvo Benim kontrolüm yarın öğrenince yazarım ancak burada okuduğum yorumlara göre normal gibi geldi doktorunuz bir uyarı yapmadıysan sıkıntı yoktur bence