Geçmiş olsun .. Kaç haftalıksınız? Biz 36+6 günlüğüz şuan..32. Haftada karaciğer enzimlerim yükseti.. Diğer adı gebelik kolestazı, kaşıntıyla farkettim.. bebek için riskli 8 gün araştırma hastanesinde tedavi gördüm eğer değerlerimde düşüş olmasaydı bebeğimi sezaryanla alacaklardı şükür ki tedaviye cevap verdiği halde 37+2 pazartesi sezaryanla doğum olacak yinede dr. Risk almayız diyor erken doğum olacak hiç bir şikayetim olmadığı halde.. karaciğere belli olmaz dedi.. Önemsiz bir durum değil ihmal etmeyin bebek zehirlenebilir.. acil şifa diliyorum.