Okadar çok yoruldum ki artık daha kaldıramıyorum bi kimyasal gebelik yaşadım peşine bir ay sonra tekrar hamile kaldım bu sefer de 12 haftalıkken kafa tasi oluşmadığı için gebeliği sonlandırdı doktorlar 6 ay korunun desi korunduk hatta 1 sene korunduk folikasit kullanmaya devam ettum 4 aydır korunmuyoruz ama bu sefer de hamile kalamadım doktora tekrar gidip bi kontrol olim dedim bu seferde sağ tarafda tüpünde genişleme var dedi pazartesi hsg cekelim dedi başına boyle tüp genişlemesi gelen oldumu inanın artık çok bunaldim ne olcak ne biticek bilmiyorum allahım bizede isteyen herkeste sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin🤲😓😭