Mrb002 Arkadaslar ikizler de ikili tarama hakkinda ne dusunuyorsunuz.. cok kararsizim.. siz neler yaptiniz ne yapmak lazim yardimci olabilir misiniz..
ikiz-kelebeklerim Mrb002 sadece ayrintili ultrasyon girdim birde şeker yüklemesi yaptırdım o kadar başkada bişey yaptırmaya gerek duymadım
baby3_ busra544 bende öyle sanıyorsun yeni birşey çıkmış zaten ikili tarama yapınca ikiz diye işaretleme var bana öyle dediler 🤷♀️ Bende yaptırmayı düşünmüyordum Bi baktım doktor ölçüleri almış kana yollayınca ödeme yaparken öğrendim 😅 yani çok olsa da olur olmasa da benim için .
mmavi Ben yaptirdim sonucunu bekliyorum hatta, ense kalinliklarina bakildi ve ikili yapildi bana gore yapilmali👍🏼
Mrb002 Benimde doktorum genelde onerilmiyor ama isterseniz yaptırın diyerek beni ikilemde birakti.. ihtimal uzerine sonuc verdigi icin emin olamıyorum kesin olsaydi yaptirirdim.. cevaplarınız icin cok tesekkur ederim arkadaslar 😊😍
Betulice91 İkili de ayrıntılı da yaptırdım , yapmakta lazım demişti doktorum ayrıntılıda birsey çıksada ikilinin sonuçlarına bakıp birseyler söylüyorlar . 3lü ve 4lü tarama yok ikizlerde .