Merhaba hanımlar 18+4 haftalık hamileyim kan ve idrar testim de enfeksiyon çıktı doktor baş dönmesi miğde bulantısı ateşin varmı diye sordu hiç biri yok bende sadece akımtım var fitil ve antibiyotik verdi bu durumu yaşayanlar var mı nasıl tedavi uygulandı bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi bebeğe bir zararı olurmu