Son adet tarihime göre 7 haftalık gebeyim. Geçen hafta perşembe keseyi gördük doktor bugün için gel bebeği görelim demişti ama mecburi sebeplerle il dışıma çıktım gittiğim ilde başka bir doktora bir heyecanla muane oldum bebeği görmek için ama doktor yine keseyi gördü ama bebeği göremedi. Kesem 1.4 mm. Beta hcg ne bakalım dedi baktım 6913 çıktı . En son keseyi görmeden baktırmıştım 2 kasımda 881 çıkmıştı bugün ayın 20 si 6913 çıktı . Kesem var ama bebek görünmüyor . Bu durumu yaşayıp bebeği gören oldu mu? Ya da bu durum neyi gösterir bilemedim doktor kendi doktorunuza gidince muane olun dedi. Çarşamba kendi doktoruma gideceğim eve dönünce.