Y
Mavim hiç bi neden Yok açıkcası aslında 9 ayımda normal geçmedi 5 buçuk ayıma kadar 33 haftamda sancılandım yani geçen hafta nts ye bağladılar dpgum sancım çıktı serim iğne hap falan verdiler durdurdular ama hala ara ara sancılarım oluyor doktorumun dediği bi nedende Yok en azından 36 ya kadar tutalım dedi kiveze girmemesi icin