Bugun 12+6 yiz ve ultrasonda ölculere göre ense kalinligi 3,96 cikti .
3 altinda olmasi gerekiyormus…
haftaya sali gunu Daha detayli testlere gönderildim.
Tecrubesi olan varmi? Anne karnindan su aliniyormus ona göre bakiliyormus yada normal kan. Annekarnindan riski bulunuyormus dusuk riski .. cok kafam karisik yapmis olan varmi ??
doktor endise etme dedi kendisininde Torunu öyleymis ölcumler sonrasinda normal oldugu sonraki testlerden cikmis . Nasil sabredicem bilmiyorum