ayazefeveannesiii Kızlar şimdiden başladı çok zorluyo otururken batmalar oluyor çok zorlamaya başladı insan ister istemez korkuyor son aya gırınce sizde oylemısınız??😟
Gbaslanbay ayazefeveannesiii bende de bir haftadır sürüyor canım sanki göğüs kafesinin içinde bıçak var otururken nefes alırken yattığım zaman kasıklara kadar vuran bir sancı var cumartesi gidicem doktora herhalde normaldir
ayazefeveannesiii Gbaslanbay bende önümüzdeki hafta gıdıcem inş. Devlettetede öyle diyince hemen alttan bakıyorlar sınır oluyorum sorsam bı turlu sormasam bir turlu 😳
Gbaslanbay ayazefeveannesiii ilk defa duyuyorum vallahi bunu bende 28haftama kadar devlet hastanesine gidiyordum duymadım yani canım suan 35+4teyiz özelde yiz suanda daha hiç çatı muayenesi istenmedi hissediyorum ama yakındır 😊bebeklerimiz için sağlıkları için katlanıyoruz bizlerde işte
ayazefeveannesiii Gbaslanbay sancım agrım var deyince bakıyorlar canım oda doğumu yetıkliyor hmn ondn korkuyorum devlet hastanesi ne bklersın 🙄