Hmlayse Merhaba kızlar artık tekli rakamlara düştük hiç belirti yok ya ne yapmak lazım bi an önce sancım gelse tecrübeli anneler lütfen yardım 👍🏻👍🏻😃
Ecofinto Bizim de öyle bekliyoruz bakalım☺️ Günlük yürüyüş yapmaya çalışıyorum ☺️ Bir de haftada 2 yogam var bu kadar ☺️
Omerve19 Benim de son 9 🙈 burada bekleyeyim cunku sancim var gibi oluyor gidiyorum hicbir sey yok artik doktoruma da soyledim herkes dalga geciyor benimle yeter dogurayim diye ama bekliyoruz mecburen 😀
Omerve19 Hmlayse nstde cok minik sancilar cikiyor ama dogumu baslatacak gibi degil. Ben cati muayenesinde cok gerildigim icin doktorum sancilarim fazlalasmadan bakmak istemiyor o yuzden acilmaya bakilmadi
Ecofinto Omerve19 bana yaptı çatı muayenesi öncesinde çok gergindim ama İnan hiç acımadı 10 saniye sürdü ancak ☺️
Omerve19 Ecofinto ben bi kere mecburen yaptirdim ve kanamam oldu o yuzden benim icin cok kolay degil maalesef. Doktorum da bunu bildigi icin son ana kadar yapmayacagini söyledi 😓