Merhaba sevgili anneler anne adayları bugün doktor kontrolüm vardı. 34.haftama giriş yaptım bugün itibari ile. Doktor kontrolümde bebeğin göbek çevresinin 10 gün geriden geldiği ve kilosunun da 2100 olduğu çıktı. Doktorum kilosunu az buldu. Şuan çok tedirginim göbek çevresinde gerilik ne gibi problemlere yol açar? Bunun için neler yapmalıyım? Doktorumla görüşemedim, bugün itibari ile nts kontrollerim başladı ve nts sonrası görüşelim dedi ama ben ntsdeyken doktorum acil bir ameliyata girmiş ve ne zaman çıkacağı belli olmadığı için hiçbir soruyu soramadım. Psikolojikmen çok kötü hissediyorum lütfen bilgili anneler yardımcı olun