Gmznur ben normalde asla para verip almazdim, cunku benim esim zaten asiri titiz her gun iki kere cop cikariyor evden, dolsun dolmasin. Joker outletlerini kapatirken angelcare di sanirim, korbell mantiginda buldum 25₺ ye aldim ici de cop posetliymis, yedegi yok ama yani o paraya cop poseti aliniyor diyip aldim. Ama bilip de icindeki cop poseti halkalarini calip soken cok olmus outlet diye. Bulsam iki uc tane direk kutulu alirdim hani ic posetlerini ayri bulamam diye de milletin hirsizligindan midem bulandi. Bunlarin hepsi benzer mantik heralde, normal cop poseti koysak da oluyor mu acaba?