Aysii05 Seheroz ben kullanıyorum cok memnunum cocuk için cok rahat in cik yapabiliyor oyunda oynuyor sadece 5 cm yerden yüksek sadece bu cok sıkıntı simdi yere sıfır yapicaz altından oyuncak toplamak cok zor oluyor onun dışında gayet kullanışlı
srpgnr Aysii05 yatağınızın ölçüleri nasıl tek kişilik çarşaf ya da nevresim takımı mı kullanıyorsunuz ben uygun nevresim bulamıyorum
Aysii05 srpgnr normal tek kisilik yatak örtüsü cok rahat nevresim bulabiliyorum çünkü elimdeki yatağa göre yaptırdım yataği da 😊
Aysii05 Seheroz ben resim yukleyemiyorum malesef olmuyor ama gittigidiyordan aldim gecen sene 970 gibi bir fiyata ahşap rengi esim gelince siteye girip firma adı vereyim size olur mu bi girip bakin 😊👍