Leylakaya Suyunuz şekerden dolayı artmış olabilir . Doktorunuza gittiğinizde açlık tokluk şekerinize baktırıp kontrol ettirmenizi tavsiye ederim . Yine de hamurişi,hazır içecekler,paket gıdalar,fazla meyve tüketiminden kaçının . Bazen de bebeklerin mesanesi tam gelişmediği için boşltım yapamıyor ve bundan dolayı sıvı fazlalığı olabiliyor ama doğduktan sonra ufak bir operasyonla hallediliyor tabii ki buna doktorunuz karar verir ama çok ciddiyeti olan bir durum değil . Doktorlarımız bize her zaman en kötüsünü söylemek durumundalar . Bazıları bizim hassaslığımızı gözardı ederek sert uslupla dillendirebiyor . Kendi doktorunuzun yanı sıra bebeğinizin kafa gelişiminin önde olmasıyla ilgili iyi bir perinatoloğa da görünmenizi öneririm . Lütfen kendinizi strese sokmayın . İnanın herşeyden çok stres,üzüntü etkiliyor yavrularımızı . Dilerim içinizi soğutacak çok güzel haberler alır bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz ❤