Nezosikra Mirmom rabbim yardımcın olsun ınslaalh canım gözün aydin sağlıcakla büyüsün bebiş Inslalah neden sezeryan oldunuz bende 39 haftalik oldum kontrole gitmeye korkuyorum sancim falan da yok bekliyorum
Mirmom Nezosikra anlatcam detaylı kndıme ıyı gelım cok sagl cnmmm yapamadım cok bagırdım 4 cm acıklık dı
Plnbsmnc Mirmom geçmiş olsun canım benim de haftaya sezaryen kendi isteğim 😐 normalden korktuğum için.. sizce hangisi ikisini de yaşamışsınz sormak istedim
Dfn42 Plnbsmnc Sezaryenin 2 gün ağrısını çekersiniz sonra toparlanirsiniz kendinize güvenin bebek ve sizin için hangi doğum sağlıklıysa onu seçin 🌼
Plnbsmnc Dfn42 teşekkür ederim 🙏🏻 Normale cesaretim yok adet sancısına dayanamayan biriydim bu yüzden yapamayacağımı düşünüyorum. Doğumunuz ne zaman oldu ?