Jamine5 Merhaba arkadaşlar ben üniversite hastanesinin özel müayenesine gidiyorum, doğum da da ücretli oluyor mu acaba?
nilsmother Jamine5 zannetmiyorum Bn de üniversitesi hastanesinde özele gidiyorum sanmiyorum ücret alacaklarını
Beker Prensannnemm benim bulunduğum şehirde normal doğum ücretleri sezeryan dan daha pahalı sanırım gece de sancı olursa doğuma doktor giriyor ya ondan olabilir