Ben şu anda 27 haftalığım, detaylıdan sonra yavaş yavaş başladık alışverişe. Şu an ise çok az eksiğimiz kaldı, neredeyse tamamladık alışveriş işini. Biz eşimle şöyle düşündük; pandemiden dolayı çıkamayabiliriz, yasaklar vs olursa gidip görerek almamız gereken şeyleri alamayabiliriz, kış geliyor, ben de yavaş yavaş ağırlaştığımı hissediyorum bir de heryerde indirime denk geldik çok avantajlı oldu alışverişimiz maddi anlamda da erkenden ödeyip aradan çıkartmış olalım dedik.