Gamzecem123 Kalp kapakçığında çökme var ve kardiyojiye gönderdi doktorum normal doğum yapan var mi bu şekilde ?
Miranadar Gamzecem123 ben yaptım şuan ikinci oglum dogacak 2 3 haftamız kalsı kısmet olursa normal olacak o da kardiyolojıye gittim normal doguma engel degil