Ysminckrtpz can ataya gittim 1 defa dinleyen bir doktor ama çok da aceleci davrandı hatta şikayetlerimi söyleyemedim. Kan verip tekrar yanına uğradım müsaitti allahtan anlattım o da sağ olsun dinleyip ilaçlarımı yazdı. Diğer doktor hakkında pek bir şey duymadım.