Kızlar 23.haftalık hamileyim daha dogum şeklini doktorumla konuşmadık ama hamileliğin sonlarında çıkan yuksek tansiyon durumum var.
surekli ölçümü kaydedip doktora gosterıyorum.şimdi bu durum da genel sezeryan olmak yerine spinal olsam heyecanlanma durumunu falan goz onune alıp genel mi yaparlar? Bu durumda spinal sezeryan tecrübesi olan var mı 🤔