sabirsizannecik Kızlar bebeğimin kalp seslerini duydum çok mutluyum rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin inşallah rabbim aratmadan nasip etsin
synpolyanna sabirsizannecik canım benim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı başımıza🤲
ftmlgz sabirsizannecik hayırlı olsun canım kac haftalıksın ben henüz gitmedim 5+6 yım kalp sesinide duyarım diye 7. Haftayı bekliyorum
Duru999 sabirsizannecik Allahin izniyle sag salim vakti zamaninda alin kucagniza amin🤲 isteyen herkesede nasip olsun in se Allah🥰