Bence gidin devlette yapın dogumunuzu özel Corona temas diye almıyor bizim gelinin başına geldi abim temassız ın temazsızı olarak karantinada kaldı hastalık falan yok sadece karantinada kaldı biz bütün ozelleri gezdik sancısı tuttu özel hastane bağırdı sakın içeri getirmeyin falan diye sonra yüzümüze dönüp dediler ki şu fiyata özel oda açarız falan hep para tuzağı özel oda açınca doğum yapılırken virüs varsa bulasmiyormu virüs olmadığı halde böyle sizi zor durumda bırakıyorlar fazla para kopartmak için paranız cebinizde kalsın gidin devlette dogurun bende virüs falan yok inşallah doğuma kadar da öyle birseyle karşılaşmam gidip kendi gönlümce devlette doguracagim