Mervetekmn Melekanne2606 33hafta insülin kullanıyorum novarapıd levmir 140gecmemesı gerekıyo ama bazen gecıyo 150 falan oluyo ama 1saat arayla ölçüyorum bu aylarda doktorum sekerın yükselmesi tam bekledıgımız zamanlardedı
Melekanne2606 Mervetekmn Bende 26+3 üm takip verdi bana ama açlık 105-110 çıkıyor öğlen den sonra tokluk 200-240 arası çıkıyor şeninde böyle olduğu için mi insülin başlandı
Mervetekmn Melekanne2606 ooo senın değerler çok yüksek sana neden başlamamış ünsülin 180-190 cıkıyodu benım ama 32haftada falan başladık iğneye ama senın Çok çok yüksek değerlerin
Melekanne2606 Mervetekmn 1 hafta takipten sonra çağırdı ona göre tedavi baslıcak büyük ihtimalle insülin vercek