BussZ5 38 haftalık hamileyim suanda 2 haftadır nts de azda olsa sancılarım çıkıyor dünde çıktı fakat ben hissetmiyorum ne yapmam lazım hissetmem için artık çok yoruldum aşırı derecede çatlaklarım oluştu kaşıntı ve acı hissediyorum kıyafet dokunduramıyorum tenime bebegimin kilosu 3.500 40. Haftaya kadar kilo alırsa nasıl doğurucam bebeğim kanalda fakat gelen giden yok sancı hissetmek için doğurmak için ne yapmalıyım bileniniz varsa lütfen yardımcı olsun son zamanlar çok zormuş bütün hamişlere rabbim yardım etsin 😖
ceren63 Düzenli korunmasız ilişki, ahududu yaprağı çayı , bol yürüyüş squat merdiven inip çıkma benim bildiklerim bunlar.. inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌹