Kızlar selam, bebeğin doğum pozisyonunda olması ve kanala girmesi aynı şey mi farklı şeyler mi, 38. Hafta olduk bebeğim doğum pozisyonunda ama hala göğsümün altında hissediyorum. Aşağıya inmesi için squat filan yapıyorum ama bebeğim hep yukarda. Doğurmak istiyorum göbeğin aşağıya düşmesi için ne yapabilirim