EzgiPeony Kızlar mayıs ayında denize girmek tehlikeli olur mu? Üşütme açısından soruyorum. giren varmı acaba ?
Ozlemtem EzgiPeony valla bir Anamurlu olarak şu an Antalya'da girmeye bile tereddüt ederim,ki Temmuzda İzmir'de denize girmişliğim var o zaman bile soğuktu Ege şu an düşünemiyorum 😊 Dikkat et anne karnında hasta olan bebekler duydum Allah korusun
Hilocan Bende Bir Muğlalı Olarak Tavsiye Etmiyorum çünkü Deniz Suyu Şuan Çok Soğuk Canim😊 Ama Yinede Sen Bilirsin
Xrem Ya bende İzmirliyim girmek istiyorum artık buralar yanıyo şuan. Peki enfeksiyon gibi bişey mümkünmü ya hamileyken yüzmek çok sağlıklı ama denizmi havuzmu?