çınarlı hastanesine karar werdik bizde pazartesi günü 37 hafta olucam ve muayeneye gidicez onur beye. Hastanenin odalarıyla ilgili bir bilginiz war mı. Tek kişilik mi bütün odalar yoksa biz mi özellikle tek oda isteyecegiz ?
yanımda eşim ve kayınvalidem olucak refakatçi kaç kişi alınıyor bilgisi olan war mı ?